Jimmy Eldh

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Jimmy Eldh - 15 juni 2011 20:18

Min katt är konstig, den gör vad som helst för att få i sig äcklig glass.
Det spelade ingen roll vad min fästmö gjorde, så hittade katten ett sätt att sno åt sig lite glass.
   här är en lite dålig bild på när katten ställer sig på 2 ben för att få tag i glass :)

Fästmöns nya klänning till min systers bröllop kom hem idag. Inte helt oväntat blev det ramaskri här hemma eftersom vi inte kunde åka och hämta den på en gång då Islandsspökena hade lånat bilen.
Men det gick rätt fort innan vi kunde komma iväg.

Har tyvärr ingen bild på klänningen, men kolla jennieberglund.bloggplatsen.se så lägger nog hon upp bild.

Se till att kommentera nu, rätt dött på kommentarer och det är ju alltid kul med lite sjuka kommenterar angående mitt oerhört spännande liv. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja, är en kille på 23 år som bor i Skärblacka. Är förlovad med Jennie Berglund, [jennieberglund.bloggplatse.se]. Om ni vill veta något så är det bara att fråga.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards