Jimmy Eldh

Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

Blommor och Islandsbesök

Av Jimmy Eldh - 13 juni 2011 21:31

Flickan min fick för sig att hon ville ha en födelsedagspresent, detta förmodligen eftersom hon fyllt år.


Så jag tog med fästmön långt ut på landet, till vånga, där vi köpte en jädrans massa blommor.


Men trot eller ej, men vi köpte faktist en bukett (heter de bukett i kruka?) som av helt grymt snygg :D AIK färgade fina blommor :) (och nej dom är inte lila någonstans, glöm det allesammans)Visst är dom fina :)


   Jag är nöjd iallfall :)


Komentera som in i bara h*lvete nu om hur snygga mina Gnagisblommor är :D


PS! Viktor Fasth, STANNA!!!!!
DS! 


Sedan kom min käre Islandska syster hem ifrån Island. Vi åt lite tårta hos mamma och Syrran gjorde allt för att sluta se ut som ett spöke.

Oddgeir, syrrans kille, tyckte tårtan va god :) de tyckte nog vi andra också! 

 
 
Din älskling

Din älskling

13 juni 2011 21:53

Det heter ampel och dom är visst lila. Men jag älskar dig även att du inte ser det :)

http://jennieberglund.bloggplatsen.se

Jimmy Eldh

13 juni 2011 21:57

De kan väl inte heta ampel? låter ju helt vrickat. Ja tror de heter bukett i kruka :)

 
Din älskling

Din älskling

13 juni 2011 21:59

hahahah så störd! Det heter visst ampel när det är en sån KRUKA man kan hänga upp.

http://jennieberglund.bloggplatsen.se

Jimmy Eldh

13 juni 2011 22:02

jaja de får heta va de vill :) älskar dig iallfall :)

 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

14 juni 2011 09:29

Hihi visst är han söt? ;)

Och blommorna där ser faktiskt mer lila ut än svarta :)

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Jimmy Eldh

14 juni 2011 10:13

Haha blommorna är svarta, det finns inte på världskartan att dom ens skulle vara i närheten av att likna en lila nyans :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy Eldh - 12 juli 2011 15:17

Jag hade räknat med att vara på plats i Gnagaredalen med någon öl i handen och glo folkrace. Men så blev icke fallet. Tyvärr så är det ju pengarna som styr och dom saknas just nu :(Men ikväll blir det grillning med jennie och grannen iallafall :) Kom...

Av Jimmy Eldh - 17 juni 2011 03:11

Min fästmö är full och vill att jag ska komma, så jag håller detta kort.Älsklingen drack lite idag, och med lite så menar jag typ några öl och något glas vin som hon fått av några spöken ifrån island.Själv är jag lite smårolig efter ca 15 öl och tyck...

Av Jimmy Eldh - 15 juni 2011 20:18


Min katt är konstig, den gör vad som helst för att få i sig äcklig glass.Det spelade ingen roll vad min fästmö gjorde, så hittade katten ett sätt att sno åt sig lite glass.    här är en lite dålig bild på när katten ställer sig på 2 ben för att få ta...

Av Jimmy Eldh - 14 juni 2011 23:16

Har varit en allmänt seg dag idag, mest suttit vid datorn och hinkat kaffe. Grannarna tyckte mina AIK-blommor va fina :) men även dom envisades med att få för sig att dom är lila.Hur kan folk låta bli att förstå att mina blommor är Svart-Gula?Förlåt ...

Av Jimmy Eldh - 9 juni 2011 11:34

Jaha då har man en egen blogg då. Trodde aldrig att jag skulle få för mig att börja blogga, men se här är jag nu iallafall.I denna bloggen kommer det skrivas om allt möjligt, så kom gärna in och läs lite då och då.   Nu ska jag försöka leta upp 1...

Presentation


Tja, är en kille på 23 år som bor i Skärblacka. Är förlovad med Jennie Berglund, [jennieberglund.bloggplatse.se]. Om ni vill veta något så är det bara att fråga.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards